torsdag 12 september 2013

Inredningsinspiration

Den här lägenheten har onekligen blivit "ombloggad" på senaste. Enligt en av mina favoritinredare, Tant Johanna, tillhör den en av ägarna till Artilleriet vilket kanske lite förklarar att den är väldigt fin.






Alla bilder tillhör Svenska Mäklarhuset.


När vi ändå är inne på inredningsbloggare kan jag dela med mig av några fler favoriter:

Sofia på Mokkasin (här köper jag väldigt mycket grejer, från hennes affär Mokkasin)
(Instagram: sofiaatmokkasin)






Kollijox (Instagram: kollijox)

Tant Johanna Lovelylife (Instagram: tantjohanna)

Dosfamily





Fabriken. Här kan man hitta en massa nya bloggar att inspireras av.

Tyvärr är det inte alltid jag har tid att hänga på bloggar, och då är det tur att Instagram finns :) Där följer jag som ni ser en del av de ovan nämnda  och även dessa väldigt inspirerande människor:

sofiasveninge

pearottosson

rumochrabalder

amaliakandelabria

weekdaycarnival

stutioelwa

liselottewatkins

De två sistnämnda och även Kollijox skapar underbara prints och illustrationer och är värda ett helt eget blogginlägg.


och glöm inte att jag själv heter Gingerem :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar