torsdag 26 september 2013

Prints och posters online!

På senare tid har jag blivit mer och mer "beroende" av posters och prints. Det är inte ett helt billig intresse, eftersom de ju kostar lite och sen ska ramas in också (och så är det bra att ha många väggar, men där har jag än så länge inga problem), men det är ju inte världens dyraste intresse heller :)

Tänkte tipsa om några ställen där man kan köpa fina posters och prints online: (själv tackar jag TantJohanna för många av tipsen, fast några har jag hittat till på andra vägar)




Society6 Här finns hur mycket som helst och i massor av olika storlekar. Ibland blir jag lite ledsen när allt bara finns i 50x70 för jag vill ju gärna variera med lite stora och små bilder tillsammans på väggen.




Thecalmgallery  Fattar inte att jag inte har kommit mig för att köpa den här fågelpostern än!




Studioelwa har hur mycket fint som helst! Bra storlekar och bra priser!





Kollijox
 har lite egen produktion och det verkar på hennes blogg som att det kommer massor av nytt och fint. 





Miniwilla har också massor av fint!






Modelmini har inte bara schyssta posters utan även massor av superfina barnkläder!



Nordicdesigncollective satsar mycket på nya formgivare





Stilleben.dk finns även som IRL-butik i Köpenhamn. Många fina prints och annat finns att fina både där och i webshopen. 





Fotografiska har de här fotografierna av Vee Speers som posters.  Man ser dem i vart och vartannat inredningsreportage och det är inte att undra på, med tanke på hur fina de är :) 



Wonderwall   Massor av fina saker, men just nu kan jag inte gå in på separata bilder och visa er ett exempel.





Mokkasin har såklart massor av fint. De är kanske mest för barn men funkar lika bra på vuxenväggar
(om ni frågar mig)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar