tisdag 13 augusti 2013

Löpning i värmen

Tycker verkligen jag kommit igång bra med löpningen i sommar! Nu kör jag en app som heter Ismoothrun och jag gillar den skarpt! GPSen är väldigt känslig och man får mycket schysst info om rundan och kan på ett enkelt sätt, med smileys sätta vilken känsla man hade, samt skriva egna kommentarer.





Det går dock inte så snabbt, jag skulle gärna vilja ner på under 6min/km, och under vissa delar av rundan är jag där, men sen är genomsnittet ändå strax över. Nu har jag skyllt på att det är väldigt kuperad terräng, på att det inte sällan varit ca 30 grader när jag gett mig iväg och att det varit kvavt och luften varit full av tunga söta dofter från strax överblommade blommor och andra växter i begynnelsen av sin förmultning. Men kanske är jag bara inte så snabb. ÄN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar