måndag 12 maj 2014

Body Balance innan Berlin

Vi har tillbringat helgen i Berlin tillsammans med hela min familj! Dock tog batteriet till kameran slut sista dagen och bilderna kan alltså inte automatiskt like magic hamna på min dator. Så det mastiga Berlin-inlägget får helt enkelt vänta till ikväll eller kanske imorgon.

Innan vi åkte i torsdags hann jag med att köra lite Body Balance, som en ersättare för passet jag brukar köra på 24Seven på torsdagar. Det var inte lönt att åka in till Malmö, utan jag sparade in lite tid genom att jobba hemma. Och så ett litet träningspass då :)

Det här passet börjar nu kännas ganska.... använt för mig, det är dags att jag hittar ett nytt. Antingen det nya, eller ett gammalt glömt pass (har ju ungefär 20 Body Balancepass i garderoben som tur är)

Men lite kommer jag kanske sakna att gå från one-legged-dog till brygga :) Det hade jag aldrig gjort förr och frågan är hur ofta jag kommer göra det när jag slutat köra det här passet...



Solkrigaren, kanske den snyggaste yogaposen om ni frågar mig.


Jobbigt...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar