torsdag 4 juli 2013

Ett års utveckling!

Det var hög tid att släpa fram Body Pump-grejerna idag. Trodde jag var smart som gjorde det innan Lill somnat på förmiddagen, för att jag bara skulle kunna köra direkt sen. Vet inte hur jag tänkte, men jag kan meddela att det försvårar att ta fram bräda och vikter när man hela tiden måste parera bebisen som sitter mitt i dörrhålet och samtidigt få den att sluta äta på golvmoppen som står där och frestar. Det gick till slut iallafall. Vad som gick sämre är överföringen av det roliga BP-programmet från Max dator via Dropbox till min dator. Jag fick köra samma program som jag kört hundra gånger innan, med killen som gör konstiga miner och räcker tunga under bicepslåten och huvudinstruktören som hela tiden drar upp sitt ena "shortsben" i skrevet. Fast musiken är ok. Både Gwen Stefani och Summer rain med Belinda.


Ja, ni ser rätt, jag tränar i mina five-fingers :)


Och så tyckte jag det var dags för en liten återblick. Vad har hänt på ett år? I juli förra året stod jag här och gjorde marklyft med en stor mage i vägen. Alltså, det är faktiskt jädrigt skönt att inte vara gravid, så är det bara. Hur festligt det än är när nån rör sig därinne och trycker ut hälar och huvud så det ser ut som man har en alien i magen, så är det ändå ännu roligare när de är på utsidan och man får ha sin kropp alldeles för sig själv :) 




Idag och i juli förra året


 
Dagens lunch - grekis sallad. Älskar fetaost. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar