onsdag 1 augusti 2012

Nedräkning?

Alltså såhär, när det är mindre än en månad kvar får man väl säga att man är på upploppet eller?
Att nedräkningen har börjat, att det nu bara är veckor kvar?
Enligt nyhetsbrevet från Min Bebis räknas jag som fullgången i slutet av denna veckan, det innebär att bebin är färdig och i princip kan komma närsom. Skulle den komma inom kort är det tveksamt om vi hinner packa upp alla lådor och riktigt komma i ordning. Fast å andra sidan går det så himla långsamt med det där, jag kämpade med att sätta in cd-skivor i såna här väskor igår och svor högt och ofta över magen som är i vägen hela tiden. Vi vill alltså spara våra cd-skivor men slänga alla fodralen. Jag tömde en ica-kasse med skivor i en cd-väska för 120 skivor. Sen orkade jag inte mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar