tisdag 17 september 2013

color it pink

Idag är jag riktigt glad och stolt och har ett lite större huvud än vanligt :) Min extreeemt kreativa och duktiga vän Nina driver en lika kreativ blogg, coloritpink.com och idag länkar hon till mitt lekstugeinlägg! Det känns VERKLIGEN roligt!





Vi var och hälsade på hos Nina och Simon i lördags, i deras helt fantastiska lägenhet i Västra hamnen. När jag och Max hade packat upp alla våra lådor här i Sjödiken, för lite drygt ett år sedan (vi avverkade ju de sista när Max hade sina tio pappadagar med Lill hehe....) så kom vi överens om att nästa mål var att få det lika fint, inspirerande, mysigt och lekfullt som hemma hos Nina och Simon. Där är vi väl inte riktigt än.... Men det är alltid lika trevligt att komma dit och inspireras. De är naturligtvis inte bara talangfulla kreatörer utan även fantastiskt trevliga och de ser inte ens ut att bli liiite nervösa när Lill och Vira far runt i deras hall där det hänger konst av olika värde från golv till tak :)

Som en liten parentes kan ju nämnas att vi åker till New York imorgon :D Vi ska göra lite jobb-besök och så ska vi träffa Max yngsta bror som nu bott där i ungefär ett år. Det är första gången för mig och jag är sjukt taggad! Se fram emot foton!



1 kommentar:

  1. Vilket otroligt smickrande inlägg - måste vara någon annan du pratar om! Jag är rörd och generad och glad och tänker att det är fantastiskt fint att man kan inspirera varandra! Sjukt impad över hur du tar hand om din fysik förutom allt annat du fixar med! Hoppas att ni får en magisk visit i New York och att du postar många bilder här och på Instagram! Lycklig resa! Kram

    SvaraRadera