fredag 21 mars 2014

Pilbågens förskola

Igår var jag på föräldramöte på dagis, och det är bara helt UNDERBART att mina barn får lov att tillbringa sina dagar där, tillsammans med folk som VERKLIGEN brinner för sin uppgift. Som varje dag värdesätter att SE och LYSSNA på varje barn. Som låter barnen vara med och bestämma, som tar med dem på olika saker, låter dem ta ansvar och lära sig.
De har stor del i Viras utveckling till en mogen, omtänksam och harmonisk flicka. Även Lills såklart, men när man bara är ett handlar det ju mest om att må bra och vara glad i sin dagis-situation.
Pilbågens förskola är helt fantastisk! Ni som jobbar där gör ett otroligt bra arbete och jag är så oerhört glad att enbart på grund av slumpen hamnade hos er!



Visst, gården är kanske inte världens största eller finaste, men mina barn ÄLSKAR ju ändå lervälling, och det är ju DE som ska vara där :) 


Man kan säga att Vira ofta går in helhjärtat för det här med att hoppa i vattenpölar :) 


Jag blurrade de andra barnen på bilderna, vill inte ta några risker med att publicera andras barn på nätet.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar