söndag 22 april 2012

Löpning minsann!

Inte blev det långt, men en liten runda blev det iallafall! När Vira skulle sova ville Max springa långlöprunda och jag hängde med de första kilometerna innan jag vek av och sprang hem igen. Fem kilometer blev det men jag önskade att jag haft mitt (eller egentligen kompis Fridas) gravidbälte på mig som stöd för magen. Men det funkade bra ändå.
Sen var det dags för en tur till skogen i Torup där vi besökte statarmuséet till Viras stora förtjusning. Inte för att hon är så fascinerad av statare, men där fanns ju en gigantisk gris, höns och kaniner och en schysst gammal traktor att klättra på.
Får se vad denna vecka bjuder på, antagligen blir det BP imorgon, förhoppningsvis nya programmet, som ju inte är så nytt längre.


1 kommentar:

  1. Avis jag blir på löpningen! Åh, jag längtar så!!

    SvaraRadera