torsdag 7 juni 2012

Body Balance med sällskap?

Faaen, nu är den där energideklarationsmannen 3 (!!!) timmar försenad och jag som tänkte köra lite kettlebells och påföljande Body Balance i vardagsrummet.
Tror ni han kommer tycka det är weird om det står en gravid person och havsandas bredvid honom när han "energideklarerar"? (fråga mig inte exakt vad det är han ska göra, det har jag absolut inte orkat ta reda på)
Kanske är det sånt som tillhör en energideklarationsmans vardag? Problemet ligger kanske i att jag inte är speciellt bra på att träna med en massa okända personer, som i sin tur inte tränar, i samma rum. Det funkar bra med Max, och även hans och mina föräldrar, men ungefär där går gränsen.

Förresten hittade jag den här sidan häromdagen:
http://lindajonsson.se/pt-utmaningen/

Jag har som ni nog anar ännu inte hunnit testa något av programmen, men tycker det verkar intressant med kettlebells, hantlar och TRX-pass som är gravidanpassade. Ska testa och återkomma.

Nu är de här, två stycken som tassar runt. Får hålla tummarna för att de inte stannar länge så jag kan träna efteråt. Men när de lyckas vara 3 timmar försenade känns det ju som de kanske måste vara här hela natten....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar