tisdag 26 februari 2013

Imorgon åker vi!

Nu packas det för fullt kan man säga. Fast eftersom jag är en hyfsat välorganiserad listperson så går det ganska fort. Och de här listorna har jag onekligen slipat på ett tag, det är inget ihophafsat :) I vår familj kör vi med Wunderlist-appen och numera fungerar den riktigt bra faktiskt (förra versionen kraschade typ tre gånger varje gång man öppnade den). Visst finns där lite saker jag hade velat ändra eller lägga till, men jag är fullt nöjd med att kunna dela listor och ha möjlighet att återföra avkryssade saker på listan. Det innebär att jag har packlistor mer eller mindre färdiga alltid, de bara förändras lite med årstid och resmål :)


Ett öga rött


Själv har jag varit förkyld nu i några dagar och dessutom råkat på ögoninflammation på ena ögat. Har aldrig hänt mig förut, men när jag varit med Lill och badat i fredags var jag plötsligt lite röd i höger öga och sen blev det bara värre. Under natten är jag i princip totalt igenmurad, men nu tycker jag att det går åt rätt håll. Lite typiskt eftersom jag hade tid hos min fransar och bryn-tjej Elena på Blissiz i Malmö och fick alltså bara gjort brynen eftersom det inte var riktigt läge att färga fransar med ett redan väldigt irriterat öga. Allt detta har gjort att jag inte tränat direkt, men Elena tipsade mig om Casalls träningsapp så nu är den också hemma och ska testas under semestern.




Lill gillar våra underlägg. Nom nom


Vill krypa vill vill vill


Åh, jag älskar när mina kläder hamnar unders i högen av tvätt att vika. Stryka är ju min favoritsyssla...


Tja, inte mycket mer att säga just nu. Måste bara få väskan packad och sen förbereda mig mentalt för tolvtimmarsflygningen tillsammans med två små barn... puh. Håll tummarna!
Nästa gång vi ses är vi på Koh Lanta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar