tisdag 16 oktober 2012

Bra och... jobbigt

Bra: Nu har jag ökat min planka till 1 minut på varje sida varje dag! Minsann! Och man börjar skymta strecket på magen igen :D Saknar dock fortfarande en riktigt bra app för att göra egna tidsintervall. Jag har en, men är inte helt nöjd. Jag skulle vilja kunna skapa ett pass och i det passet lägga in olika intervall. Tex ett pass som heter "Planka" och där ha mina tre 1 minutersintervall, men där man också kan lägga till typ "30 armhävningar" och sen ha möjlighet att trycka "Nästa" för att ta sig vidare i sina intervall. Detta har jag hittills inte hittat och jag vet att jag borde ta upp det på min arbetsplats eftersom vi ju faktiskt arbetar med just appar, men vi har redan egna projekt som ligger på is pga tidsbrist. Så om nån vet en bra och flexibel "Intervall-app" där man åtminstone kan spara sina olika pass så tar jag gärna emot tips.



Trött mamma, intensiv dotter.

Jobbigt: Stunderna då jag känner att Vira är mysig och vi har trevligt är oerhört få och korta :( Hon är trött, trotsig och skriker hela tiden och jag blir så himla trött. När något går henne emot, eller hon inte får som hon vill, eller jag inte förstår vad hon menar och således inte gör rätt så bryter hon ihop totalt och det frestar på mitt tålamod onekligen. Det är en jäkla tur att Lill är så tålig, nöjd och sover hyfsat de flesta nätter annars hade jag nog brutit ihop totalt.

1 kommentar:

  1. De där tvååringarna alltså... De verklar väldigt lika varandra. Pjuh! Tålamod, tålamod. Jag vet, helt hopplöst trött man blir!Det blir bättre tänker jag, varje dag. =) Kram

    SvaraRadera