tisdag 16 oktober 2012

LIte Kettlebells!

I torsdags, eller om det var i fredags (amningshjärna...) var det lite tajt om tid och jag bestämde mig för att köra ett KB pass. Första efter förlossningen och det var som vanligt grymt! Man jobbar med hela kroppen och framför allt bålen och det är gött att verkligen känna hur midjan får sig en omgång :)  Blev ungefär 20 minuter tror jag, sen avslutade jag med maglåten från nya Body Balancepasset, den är helt magisk och så sjukt jobbig!


Tjihoo Kettlebells!



Perfekt att ha nån som kommer och torkar svetten efteråt :) 

I kontakten med lokala gymmet har det visat sig att de kört BB där tidigare, men med dåligt resultat så nu är de tveksamma till att betala licens för en hel termin om det inte kommer folk. Dock delar de lite med Les Mills så vi får se var det hela landar. Jag är dock oerhört sugen på att lägga till antingen (eller både) Body Step och Body Pump till mitt instruktörsskap, men känner att det är liiiite svårt att få till det med grundutbildning i Stockholm tillsammans med helammande bebis...
 Några tips på hur detta kan lösas?



På väg till restaurang för att fira svärfars 70-årsdag i Karlshamn



Ännu mer akut är problemet med hur vi ska kunna gå på Chris Isaak-konsert på måndag. Båda två. Och bebin har aldrig testat flaskan. Och vi har ännu inte pratat med någon barnvakt. Bra framförhållning. Hur tänkte jag när jag köpte de biljetterna?

1 kommentar:

  1. Men shit vad snygg du är kvinna!! Och Karlshamn?! Det är ju grannstaden till min. Stannar ni längre någon gång hade det varit superkul att ses på över en fika med de vilda tvååringarna! =)
    Jag har fått ditt mejl och ska svara. Bara så du vet. Kram

    SvaraRadera