onsdag 30 januari 2013

Lite risig men ok ändå

I måndags började jag känna lite rasp i halsen och jag var lite hängig. Även Lill är förkyld och jag är inte säker på vem som smittar vem riktigt... Men jag gjorde ett avtal med mig själv: Om jag hade feber blev det ingen träning, annars skulle jag gå dit och försöka ta det lite lugnare än vanligt. Och inte hade jag nån feber inte, och jag gjorde verkligen mitt bästa för att ta det lugnare. Det går. Jag måste bara fokusera på att inte hoppa hela tiden, att inte skjuta ifrån sådär superhårt varje gång, att liksom tagga ner lite allmänt. Och det gick ganska bra tycker jag. Jag är fortfarande lite förkyld, men det var varken blivit sämre eller bättre. Det konstigaste som hände var att jag fick ont i knäna. Igår morse när jag gick ner för trappan, bärandes på Lill, hade jag ont i knäna, framför allt det vänstra. Det har jag inte haft sen 2007 tror jag och det kändes högst otrevligt. Men Max lugnade mig med att det säkert beror på at det var så länge sedan jag körde sån här hoppträning. Och faktiskt, det känns redan bättre. Nu sover lilla skorpan efter att vi varit och vaccinerat henne nu på förmiddagen. Och jag tror jag ska köra lite Body Balance.



Lill har börjat hänga i hoppgungan och hon älskar det! Skrattandes jazzar hon runt och skuttar och bara njuter av att få vara upprätt och stå på sina små knubbiga ben!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar