onsdag 23 maj 2012

Varmt pass

Igår när Vira gått och lagt sig släpade vi fram BP-grejerna igen. Hade nån liten plan att köra utomhus, det gjorde jag ganska ofta både förra och förrförra sommaren, men vi orkade inte riktigt utan hamnade i vardagsrummet istället. Det var fortfarande ungefär 24 grader varmt ute och trots öppna fönster svettades man hen hel del under passet. Riktigt härligt! Jag saknar lite att bli sådär genomsvettig, det brukar jag alltid bli när jag ger järnet på ett hårt aerobic eller steppass, sådär så det liksom hettar i hela kroppen och man har puls i huvet. Oooh, det är bland det bästa jag vet. Men det är ganska svårt att komma upp i de höjderna utan en massa hopp och dans och adrenalin, och just såna pass är inte riktigt vad jag bör göra just nu. Så det kändes extra härligt att få uppleva det igår trots allt, tack för det värmen!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar