onsdag 21 november 2012

Mitt bästa mellanmål

Nu har jag äntligen köpt bananer igen. Ett tag gick det hur många bananer som helst på en dag och så plötsligt var det ingen som direkt åt banan längre. Men nu, när jag insett hur mycket jag slarvar med mina mellanmål, har jag köpt banan igen. Och idag gjorde jag mitt favoritmellanmål för första gången på lääänge:
Knäckebröd med smör (Bregott alltså) och banan. Mmmm. Jag tycker det är så himla gott.
När jag jobbade på Sony Ericsson åt jag detta som "second breakfast" varje dag och alla utvecklarna gjorde kräkgrimaser åt mina mackor. Förutom Max, som tyckte jag var ball. Nu är vi gifta och har två barn, haha!
Så det är kanske ett tips om man vill finna kärleken? Den som inte kräkgrimaserar åt dina underliga mellanmål är kanske den rätte? :)




Ni har kanske lagt märke till hur snygga och filtrade mina bilder är?
För er som är Instagrammare och vill se mer bilder så heter jag Gingerem.

1 kommentar:

  1. Äh, fy! Jag gör lite kräkningar här i soffan när jag ser bilderna. =/ Tur att jag är gift med. =)

    SvaraRadera