måndag 5 november 2012

Mördar-cirkel avklarad!

I lördags, när båda barnen var gulliga nog att sova samtidigt körde jag och Max mördarcirkeln tillsammans. Och jag har träningsvärk! Mest ifrån armhävningarna skulle jag säga, i rygg och armar och det känns så jäkla bra!
Jag vet att jag lite tänjde på gränserna när jag körde den några dagar innan det är efterkontroll, men jag känner att det verkligen funkar bra. Jag nyser, skrattar, hoppar och hostar alldeles obehindrat och utan att kissa på mig. Så jag vågade mig på en mördar-cirkel. Max sa efteråt att vi ska göra den varannan dag när vi är i Thailand, så där hör du vad som gäller Klinte!
Vi ska åka i slutet på februari och vara på Koh Lanta i tre veckor och det ska bli riktigt, riktigt härligt och jag hoppas på att få jobba lite med mitt bollsinne, då slowdownlanta, där vi ska bo, ordnar kurser i beach volleyboll. Och det är detta som är mitt "Beach 2013" Den börjar redan i februari och då jäklar ska jag vara i form igen!




Idag har jag kört Body Balance när Lill sov, det gör hon fortfarande. Och nu ska jag väl ordna lite lunch och sen kanske sticka in och köpa lite garn och stick-grejer på Stof och Stil och hämta svärmor Inga och hålla tummarna för att hon vill hjälpa mig i mina nya stickprojekt. För plötsligt är jag så sugen på att sticka. Virkningen har ju varit min grej länge, men nu känner jag att jag vill ha det där lite längre projektet, där man gör större grejer (har ju mest virkat små figurer osv) och så finns det ju så många roliga (och skitsvåra = utmaning) sätt att sticka på. Och som tur är har jag ju en svärmor som är helt övergrym på att sticka och dessutom väldigt snäll så hon ställer nog upp som support :)
Det är väl ungefär vad dagen bjuder på.
Militärmamman Frida http://militarmamman.com/ postade en inspirationsbild och då tänkte jag kontra med en motivationsbild som är tagen sommaren 2011, när Vira var ca 9 månader.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar